Benim sitemde de genelde çıkmıyor arkadaşlar. İçerikle gerçekten çok alakalı bir şey.
Adsense için site açılırsa sonu bu oluyor maalsef . Öncelikle kendi birikimizini aktarabileceğiniz konuyu seçip daha sonra site açmak gerekiyor. Zaten r10 da binlerce kez bu dediklerim tekrarlanmıştır.
Ama bizim webmaster zihniyetimiz değişmesse. hep aynı keywordlere kasarsak. yutub,msn,bedava video izle gibi sonucuna katlanmak durumunda kalıyoruz.

(bu arada zaten videoyu parayla izleten sistem yokki insanlar neden bedava video diye aratırlar anlamıyorum )