erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet,bariz biz çok avantajlıyız.Bol bol kontör reklamı(0.1$) sahibiyiz.
0.01$ olacak heralde. 0.1$ olsa köşelik olmuştuk