Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parası olan açar bi itirazın mı var
ne demek parası olan açar?adamın hiçbi bilgisi yok bu işle ilgili ama sırf parası var diye açar yani,öyle mi?para kendi parasıdır ister kumarda yer ister bu şekilde bi işde yer ona bi lafım yok ama milletin hakkını nasıl yer?açacak dc 3 gün sonra altından kalkamayacak ve kapatacak ondan sonra da sitede yeni bi başlık görücez;xxxx den şikayetciyim...bu işler sadece parayla olmaz beyler,olmaz.