Konu
Herkes kaç puan aldığını yazsın
12-07-2008, 13:44:52
#90
ozk4n
Alıntı
Söz 1 0,8 AOBP'li 264,257 puanım ham 204,188 acaba halkla ilişkiler ve reklamcılıka girebiliyormuyum yada nerelere gidebiliyorum bu puanla 2 yıllık
cevaplarınızı bekliyorum verene
rep vericem daha ni verem