evet arkadaslar son zamanlarda dolandırıcılar arttı. Benım basıma da geldı parayı gonderdım lınk eklendı ama bı sure sonra ortada ne sıte var nede adam anlıcagınız soguk bı su ıcmek zorunda kaldım.