Tavsiye etmiyorum

Mantıkları şöyle :

Sistemde diyelim 100 site var.
Sistemdeki (100 sitenin) toplam aylık banner gösterim sayısıda 1.000.000
Toplam (100 sitedeki) aylık tıklama sayısıda 1.000 ve verdiği para 100ytl olsun
Sizin sitenizin aylık gösterim sayısı 100.000 olsun

1 milyon gösterimde toplam biriken 100 ytl içerisinden siz 100.000/1.000.000 = 0,1'lik bir paya sahip oluyosunuz.

100 YTL birikmişse sizin payınız 0,1'i olan 10 YTL oluyor yani.

Bendeki örnek ise şu şekilde

1,681 gösterim yapmışım ve sisteme göre 0(!) tık
Dünkü istatistikler

Dünkü istatistiklere göre benim kazancımı artık siz hesaplayabilirsiniz sanırım. Hesap makinası o kadar 0.00'ı gösteremiyor malesef