Merhaba arkadaşlar işlerim yoğunluğundan kısa süre r10'dan uzak kaldım o yüzden'de cevap yazamadım mesajlarınıza.
Holokost: Bütçem domain başına max 100 Ytl
ibr_cnr: Beni tanırsın senden daha önce 1 ünlü domaini daha almıştım bunlarda güzel en kısa sürede incelememi yapıp sana bilgi vericem.
DeHSeT: Tek başına yaramaz bana o saol yinede hepsi olsa olurdu.
web_adam: Sadece com&net ve tam isim soyisim olarak alıyorum ama saol yinede.
Fatih: Türk ünlü arıyorum ama saol yinede.
Pagan: Tam isim soyisim olarak alıyorum ama saol yinede.