Merhaba arkadaşlar işlerim yoğunluğundan kısa süre r10'dan uzak kaldım o yüzden'de cevap yazamadım mesajlarınıza.

Holokost: Bütçem domain başına max 100 Ytl

ibr_cnr: Beni tanırsın senden daha önce 1 ünlü domaini daha almıştım bunlarda güzel en kısa sürede incelememi yapıp sana bilgi vericem.

DeHSeT: Tek başına yaramaz bana o saol yinede hepsi olsa olurdu.

web_adam: Sadece com&net ve tam isim soyisim olarak alıyorum ama saol yinede.

Fatih: Türk ünlü arıyorum ama saol yinede.

Pagan: Tam isim soyisim olarak alıyorum ama saol yinede.