Konu
Sakın v3.6 kurmayın.
15-09-2006, 17:51:13
#6
fainterman
Evet kesinlikle hata var. bende 2.54 KB olarak cekti.Baktım dosyaya 1-2 Türkçe kelime var başka da bişey yok:S