Konu
Sakın v3.6 kurmayın.
15-09-2006, 16:58:53
#4
Orange
Ben kurdum ya
sazan gibin bi arkadaş 3.5.5 de kaldı işini biliyomuş
acilen "U" dönüşü ile 3.5.5'e dönmek gerek ama nasıl