Konu
Sakın v3.6 kurmayın.
15-09-2006, 16:19:50
#1
Misafir
Bu versiyon bug dolu.
işte bir bug daha.
dil dosyasını indirmeye çalışıyorum.ama inmiyor.
nereden kurdum bu salak versiyonu bilmiyorum.Tamamen ticari kaygı güdülerek
hatalı olarak sürmüşler.daha birde 100bug giderilmişmiş.