bu dediğiniz neyin içinde ... yada şöyle söyleyeyim reklam yerleştirirken reklamları her yere
<if condition=”is_member_of($bbuserinfo, 1,2,3,4,5,6,7,8)”>

buraya reklam kodunu yapıştıracaksın.

</if> olarakmı ekliyeceğiz.. mesela navbara veya posbitlegacy e vs vs