öyle birşey varmı ben onu bilmiyordum
biraz açarmısınız rica etsem
Config.php dosyanızda
Alıntı
$config['SpecialUsers']['superadministrators'] = '1';
İfadesindeki 1 vBuletinde SüperAdmin olarak geçer. buraya idsini yazdığınız üyeyi silmeye veya banlamaya kalktığınızda buna yetkiniz yok gibi bir uyarı ile karşılaşırsınız..