beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde var bir tane, kullanmaktayım ben.
Panelinin ve forumun % 99' u çevrilmiş durumda, fakat en alt kısımdaki tercüme eden kısmını kaldıracaklarını adım gibi bildiğimden paylaşmıyorum.
malesef haklısın