Elimde var bir tane, kullanmaktayım ben.
Panelinin ve forumun % 99' u çevrilmiş durumda, fakat en alt kısımdaki tercüme eden kısmını kaldıracaklarını adım gibi bildiğimden paylaşmıyorum.
buda güzel neyse arkadaslar 2. postta verilen dil dosyasını indirdim kurdum %100 türkce kullanmak isteyenlere duyrulur.