Elimde var bir tane, kullanmaktayım ben.

Panelinin ve forumun % 99' u çevrilmiş durumda, fakat en alt kısımdaki tercüme eden kısmını kaldıracaklarını adım gibi bildiğimden paylaşmıyorum.