Konu
3.7.2 Türkçe Dil dosyası
10-07-2008, 20:11:43
#3
BEYZADE
Elimde var bir tane, kullanmaktayım ben.
Panelinin ve forumun % 99' u çevrilmiş durumda, fakat en alt kısımdaki tercüme eden kısmını kaldıracaklarını adım gibi bildiğimden paylaşmıyorum.