Bak ben de o şekilde 2 hesabımı kaybettim. Toplamda iki hesabımda 300 küsür dolar vardı. Bunların yaklaşık 80 doları falan arama ile yapılmıştı. Hesabım kapatıldığında üzüldüm ancak bundan bir ders aldım ve bir daha ne geçersiz tıklama yaptım ve ne de arama yapıp çıkan reklâmlara tıkladım.
Biz Türk site sahipleri her zamanki gibi kolay yoldan para kazanmanın derdindeyiz. Ya kopyala yapıştır siteler yaparız ya da hile hurda ile para kazanmaya çalışırız.
Bak geceni gündüzüne katmışsın almışsın biraz ama sonra puff, uçmuş gitmiş. Ben diyorum ki sana ayda 1.000 dolar hile ile kazanmak yerine ayda 250 dolar temiz para kazansan daha iyi olmaz mı? Hem korkun olmaz, adsense sayfasını her açtığında korku ile açmazsın, hem de "haram" para yemiş olmazsın. Bu kadar harcadığın emeği daha orijinal ve daha sağlıklı şeylere harca derim ben.
Burada sözüm sana değil, ben genel olarak herkesi kastediyorum. Yani kaliteli bir şeyler yapmak zorundayız. Özgün olmak, çabalamak zorundayız. Yoksa böyle üç beş dolarların peşinde olacağız. Bu da ne Türk internet dünyasna hizmet eder ne de gelişim sağlar.