merhabalar
-arkadaşlar easycgi'nin hosting ini kullandım performans ve özellikleri iyi geldiği için o firmadan vps almayı düşünüyorum ama alan arkadaşlar varsa öncelikli olarak onların deneyimleri ve aktarabilecekleri bilgiler neler birde
-vps hakkında ki sabit yazıyı okudum vps in tam olarak ne olduğunu anladım ama yinede aklıma takılan sorular var
1- vps aldığımız zaman web sayfalarını server üzerine gönderdiğimi farz ediyorum kendim klasörlere hak verebilirmiyim ?
2- mail açtığım zaman kullanıcılara kişi başı limit verebiliyormuyum merak mailde bir kullanıcın mail box ını 10 mb de yapabilirsiniz 100 mb de olabilir bunu yapabilirmiyim
3- sunucuda program filan vesaire kurmalımıyım yada spam için ayar yapmalımıyım yoksa kendisi zaten firewall arkasında olduğu için ve kurulu bir sistemi paylaştırdıkları için iyi bir spam ve virüs koruması vardır ve benim hiç bir şey yapmama gerek yoktur.
4- webmail paneli varmıdır yada kendim düzenleyebilirmiyim
sonuç olarak hostingi kendim yapıyordum 2 tane sunucum vardı o sunucularda yaptığım gibi her işimi yapabilirmiyim
iş = 1-dns aç
2-iis aç
3-mail tanımlamalarını yap
4- Ftp kullancısı aç
5- siteyi gönder gerekli dizinlere gerekli hakları ver ????
lütfen yardım ediniz

teşekkürler
Easycgi.com üzerinden alacağınız hizmet Virtuozzo tabanlı Virtual Private Server dir. Windows sanal sunucular ile Plesk panel gelecektir. Bu panelden her tür ayarı kendini yapabilirsiniz. Siz ne kadar disk alanı almışsanız sınırınız o kadardır. Kısacası sunucudur, bazı şeyleri kısıtlı bile olsa sunucudan farkını anlamak kolay olmaz. Kısacası yazılım kurabilir, panelsiz yönetebilir, canınız sıkılır Power Panel aracılığı ile ilk güne geri dönebilirsiniz.