ibrahim üzülmezi karakter olarak beğenmiyorum. haberi milliyette görmüştüm kesin biri ibrahim üzülmezdir demiştim bjk de kavga diyodu galiba. geçenlerde milli takımla ilgili açıklama yapmıştı Hakan Balta kadar oynardım en azından diye. gülmüştüm. daha önce de roberto karlosla kıyaslıyordu kendini. Milli takıma alınmıyordu zaten, bjk de olduğu için havası vardı şimdi oradanda gönderiyolar nereye gider kim bilir...