Konu
Işte ibrahimler'in bonservisi!.
10-07-2008, 11:19:17
#7
eviL
ikiside ellerinde kalır, ibrahim üzülmez'in alacağı fazla sanırım. üstüne yatacağını zannetmem. Gideceği takımda ibrahim üzülmeze çok para vermez. Toraman çok iyi topçu fakat o parayı türk takımlarının vermesi zor