yazarken evde digil baska baska bi yerde idim. 10 parmak ile yazdım monitör'e de cok bakmadım. bu yazıyı yazınza çıktım.
kazoo_44
Teşekkür Ederim.
"digil"= değil
"monitör'e" monitöre 2 gerek yok
"yazınza" Bu hata sayılmaz harf atlamışsın.
Ben kendi türkçemi berbat olarak görüyorum ama elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum.
Biraz özen gösterelim !!!