Konu
Gözükçü (optik) Şablonu
10-07-2008, 08:41:55
#7
HazarHizmet
yazarken evde digil baska baska bi yerde idim. 10 parmak ile yazdım monitör'e de cok bakmadım. bu yazıyı yazınza çıktım.
kazoo_44
Teşekkür Ederim.