ibrahim üzülmezin gitmesine hiç üzülmedim ama toraman bence büyük bir kayıp eğer başka klube satılırsa.yönetim aldığı kararın arkasında durmayı becerirde kendini bir kez daha küçük duruma düşürmez umarım,2 hafta sonra ibrahimler affedildi haberleri okumak istemiyorum