Arkadaşlar bu konu boş boşuna gereksiz mesajlarla uzamış. Olan zamanlarımıza oluyor hep. Yorumları oku oku zaman bitiyor.
Google bu dalgalanmaları vs gibi şeyleri bizi sinir etmek için yapmıyor. Googlenin bir bildiği var demekki. Keyiften değil yani. Herkes hakettiği hiti zaten yine alır. Biraz sabredelim.