Reklam kokan hareketler 2 .Bunu sıkça göreceğiz sanırım sistemhost hakkında okadar iyi bir izlenim yokken bir konu açılıyor hemen şak şakçılar çıkıyor ellerinde resim dahi yok kalitelerini anlayabilsek...Birde bazı arkadaşların müşterilerine spam reklamlar atıyor bu ne kadar etikse artık...Sanırım müşteri çalmayı prensip haline getirmişler.Bari müşterilerine yeteri kadar hizmet verebilseler.Birde giden kişiler söylüyorlar ordak, kişiler misafirleriyle hiç alakadar olmamışlar bu nasıl bir ticaret anlayışıdır anlamak zor...!!!
Maşşallah sendede ne burun varmış her kokuyu alıyorsun

Reklam kokan hareketler lafını çok kullanıyorsunda ondan yanlış anlaşılmasın