Valla konuyu yeni gördüm 3 ay öncenin konusu
xfatihx ben kullanıcı adı şifremi Monarch'a verdim o yapmıştı,hiç birşeyi bilmiyorum

İsmail hocam; eski konuyu hortlatmış bu ipine