Bi Arkadaş Yani Bana Almıştın Vedat Onu ! Ben Sana ortaklığa Girerken Dedim Şimdi Forumu Kurucaz Açmıycaz Dedim ! Acele Etmeyelim Dedim ! Tamam Dedin. Giderken Bırakırken Bırakıyorum Bile Demedin. ! Sana Demek İstediklerimi Malesef ki Siteye saygımdan diyemiyorum . 14-15 Yaşındasın. Daha hiçbişey bilmiyosun adam satmak ne demek bilmiyosun. İnsanlık Nedir BİLMİYOSUN ! Hiçbişey bilmiyosun TOY' sun ! Bu sitede çok tanıdıkların var olayı anlamadan seni koruyacak bunuda biliyorum dışlanıcam bunuda biliyorum.! biz marka tescili yapcakken işlemleri sürdürürken bir bakıyorum sitede domain satlık yazıyor. bi inceliyorum "
https://www.r10.net/domain-satis/1640...atiliktir.html " bu konu var. Bari Gidiyorum Bırakıyorum de Be YUH ! Neyse Site Karar versin Senin gibi birine güvenilirmii güvenilmezmi..