Merhabalar sorum şu. Sitemde iletişim bölümü var. Fakat gönderilen mailler bana ulaşmıyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. İletişim dosyasındaki kodları yazıyorum. Acaba orda mı bi sorun var ?
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<link rel="stylesheet" href="css/stil.css" type="text/css">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
<title>Resimlerim ® - Hosting</title>
<style type="text/css">
<!--
body,td,th {
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 12px;
}
a:link {
color: #4F4F4F;
text-decoration: none;
}
a:visited {
text-decoration: none;
color: #4F4F4F;
}
a:hover {
text-decoration: none;
color: #4F4F4F;
}
a:active {
text-decoration: none;
color: #4F4F4F;
}
-->
</style></head>
<body>
<? include("header.php"); ?>
<table class="table_decoration" align="center" border="1" bordercolor="#cccccc" cellpadding="5" width="760">
<tbody><tr><td width="260" valign="top"><img src="eklemeler/resimler/logo.png" width="260" height="260" />
</td>
<td width="468" valign="top"><p class="style2"><?
include "formmailer.php";
?></p>
</td>
</tr></tbody></table>
</body>
</html>