arkadaşlar dün bir baktım arkadaş msnde bana diyor senin siteleirnde hacklenecek. alala dedim sen kimsin falan başladı küfüre dedi siberhaber.com a gir bak sitelerin deşifre merakten girdim avast saolsun öttü bu sabah arkadaş farklı msnde ekledi dedi o siberhaber.com un sahibi msn şifremi almış. meraktan baktım netone telekom da netone böyle şeylere izin veriyorsa onlarda barınmak ne kadar saglıklı olabilir ?

onlarla calışanlara mutluluklar ve büyük gecmiş olsun amacım karalamak degil ama siberhaber.com a sakın girmeyin derim antivirüs programına güvenen varsa girsin. benim avast 4.18 galiba kullanıp girin.