Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
( alıntıdır )
iste bu yuzden gelisemiyoruz bu yuzden kaliteli icerik uretemiyoruz bu yuzden spam yapmak zorudna kaliyoruz.Turkiyede kimse kimseye link vermiyor.Ve dogal yollarla olmayinca herkez suni yolla link aliyor.Ve buda basimiza bela aciyor.yabancilar sanki link vermek icin yazi yaziyorrmus gibi link veriyolar.KISKANMIYORLAR...
Bana oyle pr dalgalanmasi gibi gelmedi.Google zaten uyarsini yapmis bu aydan sonraki adsenselerinize guvenmeyin diye islerinizi bitirin falan diye.Siteleri empty db yapip tekrar install yapcaz galiba : ) tek cozum yolu bu gibi gozukuyor