ya bişey demiyim diyorum bu google valla terbiyesiz bu kadarda olmaz sen o kadar uğraş ingilizce özgün içerikli site aç red cevabı gelsin tekrar başvur 1.5 ay bekle,mesaj atıyorum benim başvuru vardı noldu diye otomatik cevap geliyo onuda cevaplıyorum yine sonuç yok.kafasına göre takılıyo adsense...