değerli arkadaşlar ;
ortalıkta bir söylenti dolaşıyor pr ' nin kalkacağına dair . Google farklı bir sisteme geçecek diye dedikodular var.. bu konu hakkında bilgisi olan var ise paylaşırsa sevinirim..