adsense kodunu kaldırırmısın sana zahmet..
kod bu..
<form action="http://www.ninjacloak.com/index.php/1010110A/" accept-charset="UNKNOWN" enctype="application/x-www-form-urlencoded" method="post">
<input maxlength="67108863" name="form-adi" size="20" type="hidden" value="Ornek-form-3" />
<h2>Youtubeye burdan girebilirsiniz:</h2>
<input maxlength="67108863" name="username" size="30" type="text" value="www.youtube.com" />
<input maxlength="67108863" size="20" type="submit" value="SİTEYE GİR" />