Konu
OnlineNic Hak.
07-07-2008, 17:08:54
#5
teknohaberci
buraxlee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
uye olmadan başka firmaya ucretsiz mi ettin? yoksa netbil oranın bayisimi
netbilsis üyesi mi bilmiyorum
ben sadece transfer ücreti ödemiştim.ama onlinenic firmasına üye olmam gerekmemişti.onu demek istedim.