buraxlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uye olmadan başka firmaya ucretsiz mi ettin? yoksa netbil oranın bayisimi
netbilsis üyesi mi bilmiyorum ben sadece transfer ücreti ödemiştim.ama onlinenic firmasına üye olmam gerekmemişti.onu demek istedim.