Yazılım konusunda destek sözkonusu değil mi dediler?
Benim projem de yazılım ve kosgeb in bu kısıtlamasını göremedim ben herhangi bir yerde. imalat sektörü şartı gibi birşey vardı sanırım ama bu yazılımı da kapsamaz mı? sonuçta üretim var ve kosgeb de üretime bakar. ar-ge den kastı budur kosgeb in.