Hard_Love adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün whois çekmiştim.fazla uzun ömürlü bir domain değil.
işte bende böyle düşündüğüm için reglemedim ... kısa süre düşünenler için burda paylaştım ... yoksa burda nie paylaşıyım