Bilmiorum benim tepkimi çeken birşey var 3.6.1 de . Henuz kurmadım ve buna cevap alana kadar da kurmayı ertelemeyi düşünüyorum. Version check için zaten vb serverına bağlanıyo forum. Birde bu haber güncellemeleri için bağlanacaksa iyice bokunu çıkartıyorlar bu olayın. vBulletin.com server ının kaç kere down olduğunu gördüm. Umarım bu ekledikleri saçmalıklar sonunda başlarına iş açmaz.