Nedir doğru olan.???? Söylede ona göre yazalım paşam.

Bir hosting firması benim sunucumda barınan tüm sitelere whois çekecek mailleri alacak gel bizden al diye mail atacak müşterilerimi rahatsız edecek benim şirket destek mailime spam mail atacak bende yerimde oturacağım. Başka bir arzun istediğin varmı.?

Daha spamın ne olduğunu bilmiyorsan iş ticaret ahlakı nedir bilmiyorsan buralara gelipte yorum yaparak kendini rezil etme.

ok.

trsiteler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayıp olan ne anlamadım reklam yapmalarında ne sakınca var
karalamayı bırakın kardesim senin yaptığın doğrumu
sistemhost gercekten kaliteli bi hosting 9 domainim var hepsine sistemhost dan