@buraxlee
ben sana kaçıncı defa bunu diyorum bilmiyorum ama, sen anlamıyorsun anca kendi egonu tatmin etmek için uğrasıyorsun

şuan gerçekten komik duruma düştüğünün farkına ne zaman varcaksın bilmiyorum

sana yazdığım ilk mesajdan bu yana o iconun benim tarafından yapılmadığını yazdım ama
senin o beynin bunu algilamiyor malesef..
artık senden kendi işine bakmanı rica ediyorum, çünkü attığın postlar dikkatini çekti mi ? hepsi siliniyor, lütfen konumu daha fazla kirletme.. senin yüzünden ne bir ceza nede bir uyarı almak istiyorum

eğer benimle ilgili bir derdin veya herhangi birşeyin varsa sana msn adresimi pm olarak attım
ek olarak bana güvenenler yinede senin bu mesajlarina rağmen bana 4-5 iş verdiler

bunuda belirteyim..