Burdaki çoğu kişi kimin ne olduğunu bilmiyor sonuçta burda kimse hile yapmıyor diye bir kanunda yok dolayısıyla bende deneme süresi ile reklam alınması gerektiğini savunuyorum 1 aylık reklam 40 ytl ise 1 haftalık 10 ytl'ye alınabilmesi gerekir zaten bu durumda ne alan zarar eder nede satan..