3 gün arayla 2 katliam. Yapanların Allah bin türlü belasını versin. Yine bu olayı Sivas katliamı ile ilişkilendirenlerin de.

Savunmasız insanı öldürmek kolay. Bu da anca bu şerefsizlere yakışır.