İlk mesajında fikir verin demişsin bende kendin ciz dedim.Seni aydınlatmaya çalıştım zaten . Ama sen art niyetli bir afacan olarak kendi çapında ergenlik havalarında klavye başında kendince triplere sarılmışsın ki anlayacak kapasite göremedim zaten. Ben sana cevap yazarken yaşını önemsemedim ama ancak sana dokunmuş .

Al buda ÇALDIĞIN LOGO




senin yaptım diye öttüğün logo



bu mesajdan sonra kırmızı sana çok yakışıyor şarkısını sana armağan ediyorum.

ha unutmadan saatte geç olmuş senın için büyüklerin uyanıp görürlerse kızabilirler sonra bide kulakların kızarmasın.

hadi buda sana kapak olsun.