Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
greystone yorumunda doğru diyor HIS in pahalı olmasının nedeni ;
1- Monitör çıkış zabazingolarını altın kaplama yapması
2- Özel sohutma sistemi
3- IQ TURBO modelli sistemleri direk pahalı ; bununda nedeni özel overclock sistemi ile fabrikadan çıkmış olması
HIS HD2600XT şu anki fiyatı : 150 YTL
vatanbilgisayar.com
Performans olarak güzel, 150 YTl parası olan ve ekran kartını terfi etirmek isteyenlere tavsiyemdir.
Daha fazla güç isteyenler hd2600 yerine biraz daha para katarak hd2900 modelini alabilirler direx 10 da daha peorformanslı....