Kral-Oyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisi de PCNet ten çalma. Bir de utanmadan PCNet logolarını kaldırmışlar

Sen utanmadan sitendeki copyrightları kaldırıyosunda pc-net logoları kalkınca mı gocunuyosun ?