Ben arkadaşa PM attım. Ama scripti vermek için 300-500 arası fiyat istiyormuş. Yoksa kendi serverinde kalacak ve sadece kontrol paneli şifresini verecekmiş. Bu şekilde kim 100 YTL verir ki?
Üstelik bu paket için 300-500 YTL vermek mümkün değil. Joomla işimi görüyor arkadaş.