Menünün gitmesinin upgrade ile alakalı olduğunu hiç sanmıyorum

Başka bir yerde yanlışlık yapmışsındır.. Sayfayı bir kaç kez yenile, tarayıcını kapatıp aç gelmesse aldığın yedeği yeniden kur.. Yedek almadıysan geçmiş olsun..