mustafapeksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş
anne baba ne karışır kişilerin bilecegi iş o.
yeni nesil gençlik te böyle işte

yarın öbür gun o kız tekmeyi bastığında döneceğin yeri iyi düşünmen lazım

bu yazım ciddi ilişkiler için değil tabiki eğer 2 kişi anlaşmış ve evliliğe karar vermişlerse zaten aileler çocuklarının mutluluğu için emin olun birçok şeyi sineye atarlar.