Arkadaşlar Osmandan O tür Bir hareket Beklenmez nedeni ise çok basit.
Osman da o işi yapacak yetenek olsa bile hem kendi kişiliğini ve firmasını bu tür bir hareketle zedelemekden kaçınır.
Hadi Varsayalım Yaptı diyelim bu anlaşılmaz mı sizce netstat -nt dersiniz kim ne yapıyor ne ediyor hersey gözükür.Ozaman Foruma Gelir Bir Print Scren atarsın gerisi zaten malum.
Bizde zamanında Proje yazdık aktif olarak kullanan 200 kişi var sanırım tek bir komut ile makinelerine mesela istediğimiz yazılımı çektirip çalıştırabiliriz bizimde kodlarımız gizli ama değermi ?
Tek Kelime ile Değmez arkadaşlar. Bü Yüzden Resmi ve Köklü Firmalar Sizlerle Birşeyler paylaşıyorsa zaten o beta sürümüdür. Daha çok geliştirip satış yaparlar yada bedavadan verirler. Korkulacak birşey yok