****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü değil çok .ok iyide değil biraz daha çalışıp kendini daha fazla geliştirmelisin gelecek varmı bence var

çok teşekkür ederim yorumunuz için.. ayrıca belirtyim bu 1 yıl sürmedi bu kadar yol kattettim.. bunuda yorumlarinizda ve işlerinizde göz önünde bulundurulsaniz sevinirim.

teşekkürler,