Konu
Freelance olarak çalışmak istiyorum..
05-07-2008, 00:45:54
#3
Labidu
Misafir
Kötü değil çok .ok iyide değil biraz daha çalışıp kendini daha fazla geliştirmelisin gelecek varmı bence var