dostum bir arkadasıma alıyorduk bi domain aynısı bizeoldu, baska firmadan aldık o alan adını kaptırmayalım diye. aldıktan sonra aramıstım firmayı, kredi kartımdan çekildiyse bu domainin ücreti geri ödenmesini talep ediyorum diye. öyle bir ücret cekilmemiş dediler.biliomusun 2 ay gecti hala beklemede yazıyor panelde